Annoncørbetalt indhold

Drive-in vaskehal og kvalitets klargøring

Annonce

Sponsoreret: På Jobo Bilcenter kan du to ting: du kan få vasket og klargjort din bil. Det lyder enkelt og det er det også. Jobo Bilcenter tilbyder få services, men de er specialister inden for deres to områder.

”Vi har det bedste af det bedste udstyr i vores drive-in vaskehal. Vi kan få selv meget trætte biler til at fremstå som nye i vores klargøring, og så arbejder vi målrettet efter at blive miljømærket” fortæller Jesper Olsen, indehaver af Jobo Bilcenter.

Tidligere satsede Jesper Olsen på at bygge en bredere forretning op, og havde udover vaskehallen og klargøringen også brugtbilsalg og mekanisk værksted tilknyttet Jobo Bilcenter.

”Jeg fandt ud af at der var andre, der var meget bedre til at sælge og reparere brugte biler. Omvendt har vi en ”Rolls Royce” af en vaskehal, og vi kan gøre biler rent som få andre kan. Jeg valgte derfor at skære ind til benet, og satse på de områder hvor vi virkelig kan tilbyde vores kunder værdi for pengene,” fortæller Jesper Olsen.

Hvad er klargøring?

Klargøring er kort og godt indvendig rengøring og udvendig rengøring, og polering af biler, og klargøringsfolkene hos Jobo Bilcenter er alle uddannede og fuldt opdaterede indenfor feltet.

”Manden bag er det vigtigste når det kommer til klargøring, præcis som det er indenfor alle andre håndværk. Derfor går jeg op i at have uddannede medarbejdere, som ved hvordan man håndterer de forskellige produkter og klargøringsværktøjer korrekt,” fortæller Jesper Olsen.

Jobo Bilcenters folk er dygtige og passionerede, og holder sig opdaterede når der kommer nye produkter på markedet. Og Jesper Olsen gør hvad han kan for at skabe attraktive rammer og arbejdsvilkår for klargøringsfolkene.

”Jeg sørger blandt andet for, at mine folk løbende får relevant træning og har det bedste udstyr til at håndtere bilerne bedst muligt. Og så kommer ”den onde hånd” forbi hver 14. dag og giver massage til dem der har behov. Livet er for kort til ikke at have det godt, også når vi går på arbejde,” fortæller Jesper Olsen.

Det gode arbejdsmiljø giver ikke bare gode medarbejdere med høj moral, men også glade og tilfredse kunder, uddyber han.

Hvor ofte skal man have foretaget en klargøring?

”Der er stor forskel på hvornår folk synes, at deres bil er beskidt og trænger til klargøring. Nogle bestiller en lille pakke, men har haft en Sankt Bernhardts hund boende i bilen i et år. Andre bestiller den store pakke selvom de kun har haft bilen i en måned”, fortæller Jesper Olsen.

Af og til må de vejlede kunderne til en passende pakke. Jobo Bilcenters generelle anbefaling er, at få foretaget en klargøring 3-4 gange om året for at holde bilen ved lige. Er bilen meget misvedligeholdt kræver det en større behandling, for at få den dejlige bil tilbage man engang købte.

"Når man vedligeholder sin bil jævnligt, kan klargøringspersonalet klare opgaven på under 60 minutter. I mellemtiden kan man læse dagens avis og nyde en kop kaffe i vores lounge, mens bilen bliver rengjort og klar til at køre ud i forbedret udgave,” fortæller Jesper Olsen.

Nemt, hurtigt, god service og kvalitet for pengene synes i det hele taget at være devisen hos Jobo Bilcenter.

Gør det selv

Hos Jobo Bilcenter har de også Danmarks største ”pusleplads”, som blandt andet råder over 2 selvbetjeningsbåse med kalkfrit vand, miljøvenlig voks og sæbe, og 16 støvsugere.

Muligheder

Se alle klargøringspakkerne her, og bestil i god tid - der kan være op til en uges ventetid på klargøring hos Jobo Bilcenter.

Annonce

JOBO

Ole Rømersvej 1a – 3000 Helsingør

Tlf. (+45) 4925 9074

Web: jobobilcenter.dk

facebook:

Annonce

ÅBNINGSTIDER

8-18 på hverdage

9-17 i weekender og helligdage

Lukket 1. januar

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Forsiden netop nu
Annonce