Annonce
Helsingør

Hatten af for kunderne: - Pris er ikke alt. Det er god service, vi lever af

- Med god service ønsker jeg at skabe et grundlag af loyale, lokale kunder, siger butikschef Jesper Hansen, Interrsport i Helsingør Bycenter. Foto: Lars Johannessen.
- Loyale, lokale stamkunder satser vi på med personlig service, siger Jesper Hansen, butikschef i Intersport i Helsingør Bycenter. Service er en af hans erklærede mærkesager.

NYT LIV I HELSINGØR:  Opmærksomhed og nærvær.

- Det lever vi af, siger butikschef Jesper Hansen, 48, Intersport, der ligger i Bycentret i Helsingør. Den 48-årige butikschef er et eksempel på, at man i byens butikker kan få god service.

I forbindelse med Helsingør Dagblads aktuelle kampagne "Nyt liv i byen" sætter vi i dag gang i en konkurrence. Vi vil gerne kåre den medarbejder i en af Helsingørs forretninger, der efter jeres mening leverer en super-service.

Annonce

Se omtalen af konkurrencen og præmien, vi sætter på højkant.


At gå ind i en forretning skal være for mere end at købe en vare. Det skal være en god oplevelse. Den, man ikke opnår på nettet.

Jesper Hansen, butikschef i Intersport i Helsingør Bycenter.


Selv er vi på Helsingør Dagblads redaktion gået lidt i forvejen og har besøgt Intersport i Helsingør, hvor butikschef Jesper Hansen er kendt for forretningens høje serviceniveau.

Hvad er det, han gør? Hvad leverer hans medarbejdere til kunderne? Hvorfor siger han, at prisen ikke altid er det væsentligste? Han kalder service det bedste våben mod nethandel og discount-handel.

- Som medarbejdere i butikken skal vi være kompetente. Det er en del af en god service, siger Jesper Hansen, butikschef i Intersport i Helsingør Bycenter, her flankeret af medarbejderne Emma Ranmar og Juliane Vyum . Foto: Lars Johannessen.

- At gå ind i en forretning skal være for mere end at købe en vare. Det skal være en god oplevelse. Den, man ikke opnår på nettet. Vi byder velkommen og gør et stykke arbejde for at få kunden til at føle sig særligt velkommen. Det er især vigtigt med førstegangs-kunder. Det handler om nærvær og i virkeligheden også gammeldags dyder, mener Jesper Hansen.

Loyale stamkunder

I 20 år har han været i detailbranchen, Først 10 år i Sportsmaster og nu 10 år i Intersport. Privat bor han i Helsingborg på 18. år sammen med sin danske kone og deres søn.

- Vi har rigtig mange stamkunder. Og med min service er det et af mine vigtigste mål: at få et markant stort antal loyale kunder, der vender tilbage, er lokale og som vi yde en stor service overfor.

- Jeg er dansk gift og boede oprindeligt i Helsingør. Vi ledte efter noget andet at bo i og endte i Helsingborg, hvor vi så er blevet.

Annonce
Helsingør

Tag kandidattesten her

Helsingør For abonnenter

Fremmed kvinde fødte tre børn i Amandas hus: Nu skaber hun nyt liv i den gamle fødeklinik

Danmark

Søndagens coronatal: 1349 positive svar ud af 67.000 testede

Annonce
Annonce
Annonce
Helsingør

Radikale spidser: - Det er svært at se forskel på Kiær og Christoffersen

Helsingør For abonnenter

Svindlere prøver næsten dagligt at stjæle fra 85-årige Gert: - Det er noget forbandet svineri

Helsingør

Det endte godt: Farvel til Strien og ud til Laden

Hornbæk

Gasudslip i lokalt supermarked: Medarbejder kørt til tjek på sygehus

Debat

Debat: Pilen peger mod byens to store partier - ikke mod Donatzsky

Erhverv For abonnenter

Allan giver sit livsværk videre: - Det bliver ligesom at få min anden ungdom

Kultur

Karen-Lise Mynster: Man skal leve hver dag, som var det den sidste - men så ville jeg jo ikke sidde her

Helsingør

Ser du en valgplakat hænge her, må du anmelde det: Her er oversigten over ulovlige valgplakater

KANDIDATTEST

Ved du hvem, du vil stemme på? Tag kandidattesten her

Sport

FC Helsingør måtte nøjes med et point mod bundhold efter rædselsstart

Hornbæk For abonnenter

En havneudvidelse har skabt splid i Hornbæk: Nu er en løsning på vej

Debat

Debat: Jeg kritiserer ikke alle offentlige ansatte

Annonce