NYT LIV I HELSINGØR: Opmærksomhed og nærvær.
- Det lever vi af, siger butikschef Jesper Hansen, 48, Intersport, der ligger i Bycentret i Helsingør. Den 48-årige butikschef er et eksempel på, at man i byens butikker kan få god service.
I forbindelse med Helsingør Dagblads aktuelle kampagne "Nyt liv i byen" sætter vi i dag gang i en konkurrence. Vi vil gerne kåre den medarbejder i en af Helsingørs forretninger, der efter jeres mening leverer en super-service.
Se omtalen af konkurrencen og præmien, vi sætter på højkant.
Jesper Hansen, butikschef i Intersport i Helsingør Bycenter.At gå ind i en forretning skal være for mere end at købe en vare. Det skal være en god oplevelse. Den, man ikke opnår på nettet.
Selv er vi på Helsingør Dagblads redaktion gået lidt i forvejen og har besøgt Intersport i Helsingør, hvor butikschef Jesper Hansen er kendt for forretningens høje serviceniveau.
Hvad er det, han gør? Hvad leverer hans medarbejdere til kunderne? Hvorfor siger han, at prisen ikke altid er det væsentligste? Han kalder service det bedste våben mod nethandel og discount-handel.
- At gå ind i en forretning skal være for mere end at købe en vare. Det skal være en god oplevelse. Den, man ikke opnår på nettet. Vi byder velkommen og gør et stykke arbejde for at få kunden til at føle sig særligt velkommen. Det er især vigtigt med førstegangs-kunder. Det handler om nærvær og i virkeligheden også gammeldags dyder, mener Jesper Hansen.
Loyale stamkunder
I 20 år har han været i detailbranchen, Først 10 år i Sportsmaster og nu 10 år i Intersport. Privat bor han i Helsingborg på 18. år sammen med sin danske kone og deres søn.
- Vi har rigtig mange stamkunder. Og med min service er det et af mine vigtigste mål: at få et markant stort antal loyale kunder, der vender tilbage, er lokale og som vi yde en stor service overfor.
- Jeg er dansk gift og boede oprindeligt i Helsingør. Vi ledte efter noget andet at bo i og endte i Helsingborg, hvor vi så er blevet.