Annonce
Debat

Læserbrev: Replik til Tine: Vi vil den gode oplevelse

Debat. Foto: Grafik fra Pixabay
Annonce

Læserbrev: Kære Tine. Du havde forleden et længere indlæg her i avisen om dårlig behandling i Helsingør Kommunes Familierådgivning. Samtidig har du sendt os en klage og den svarer vi dig selvfølgelig på direkte. Her har vi mulighed for mellem os at dele flere detaljer, så vi kan komme på rette spor igen. Men - for også at avisens læsere får en slags afrunding på historien, vil jeg også lige komme med en kort replik her.


Selv om det ved første øjekast ikke er så morsomt at blive kritiseret, er det utrolig vigtigt at lære af.

Peter Ahrnung


Jeg tror, at du har fat i noget, vi som kommune skal være meget opmærksomme på og som vi helt sikkert kan blive bedre til. Nemlig at sikre at man som borger får en god oplevelse, når man er i kontakt med os. Et er at vi overholder lovgivningen og er meget omhyggelige med det. Det skal vi, det er vi trænede i, og det gør vi. Men det med den gode oplevelse vil vi meget gerne, og jeg kan garantere, at vi hele tiden bestræber os på det - men jeg ved også at vi ikke altid lykkes. Det vidner blandt andet din henvendelse jo om. Derfor er det også vigtigt for os at høre om den slags oplevelser. Selv om det ved første øjekast ikke er så morsomt at blive kritiseret, er det utrolig vigtigt at lære af. Derfor vil jeg både sige tak for dit skriv og samtidig beklage oplevelsen. Det gør vi forhåbentlig bedre næste gang.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Forsiden netop nu
Debat

Klumme: De forbandede gule

Coronavirus

Ny aftale om genåbningen på plads: Forsamlingsforbud opretholdes og baråbningstider udvides

Annonce