Annoncørbetalt indhold

Gør opmærksom på dit budskab med et banner

PR-foto credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Der er i dag flere forretninger, firmaer og virksomheder, der kan have svært ved at få ørenlyd. Markedet er nemlig fyldt med folk, der råber op om deres budskab i håbet om, at målgruppen hører efter, og derfor kan det til tider være svært at være den, der råber højest.


Ikke desto mindre bør der altid gøres en aktiv indsats for at ramme målgruppen og gøre opmærksom på sig selv, sit budskab og den ydelse, man tilbyder. Og det er noget, der gælder, uanset hvad for en branche, som du er beskæftiget inden for.


Vær påpasselig med hvor du vælger at placere dit banner

Og lige netop derfor kan det for dig være relevant at tage et kig på de mange gode muligheder, som der byder sig med et banner. Her er der nemlig tale om et meget stort reklameskilt, som du kan placere det sted, det passer dig bedst.


Det kan med fordel være på facaden ind til den bygning, som du ejer eller på en anden bygning, hvor du måske for et mindre beløb kan få lov til at gøre reklame for dig selv. Det kan være i midtbyen, hvor der hver dag er mange folk, der går omkring, det kan være på den mest trafikerede vej i byen, hvor der altid drøner mange biler forbi, eller det kan være på grænsen ind og ud af byen, hvilket vil være en fordel i forhold til de folk, der hver dag pendler til og fra arbejde.


Dit banner skal være i en god kvalitet

Der er rigtig mange gode muligheder. Men først og fremmest handler det for dig om at få lavet et flot banner. Det skal være i en god kvalitet, således det kan holde til det danske vind og vejr, der både kan være vådt og blæsende. Derudover skal farverne holde, så dit budskab bliver ved med at stå knivskarpt. Dit banner fortæller nemlig også en historie om dig og din forretning.


Og er der gjort noget ud af det, hvorfor det fremsår flot og skarpt, vil det også smitte af på indtrykket af din resterende forretning.


Få lavet et professionelt banner til en god pris

Derudover bør du også finde frem til det firma, der ikke blot lover dig den højeste kvalitet, men også den bedste pris, således du opnår en reklamefordel i forhold til en indtjening, der ikke har kostet dig alverden at få sat i værks.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.