Gå til indhold
Annonce

Dette er en leder. Den er skrevet af et medlem af vores lederpanel og udtrykker Helsingør Dagblads holdning.

Dette er en leder. Den er skrevet af et medlem af vores lederpanel og udtrykker Helsingør Dagblads holdning.

Leder

Dagbladet mener: Hallo, Lokaltog – hvad bilder I jer ind?

Hvad chefredaktøren havde af sympati for medarbejderne i Lokaltog, forsvandt som dug for solen, da de kollektivt lagde sig syge torsdag aften og dermed lammede en vigtig del af infrastrukturen i hele Nordsjælland, skriver han i dagens leder.
Man må kigge længe efter toget - i hvert fald frem til mandag. For alle medarbejderne i Lokaltogs driftscentral i Hillerød har lagt sig syge. Arkivfoto: Lasse Brohammer
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce