Gå til indhold
Annonce

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Debat

Debat: HH-forbindelsen skader ikke handlen i Helsingør - tværtimod

Adm. direktør Erik Østergaard og fagchef Jesper Højte Stenbæk, Helsingør mener at en fast togforbindelse mellem Helsingør og Helsingborg  vil bringe flere til centrum, og gøre det generelt lettere at være handlende i Helsingør.Foto: Lars Johannesen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce