Gå til indhold
Annonce

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Debat

Debat: I det nye energilotto er alle vindere

"Den 7. april sad jeg klar med mit NemID, min energirapport og tingbogsattest, der skulle bringe mig gevinsten. Jeg loggede ind lidt før klokken 10.00 og blev budt varmt velkommen med beskeden om, at alle i køen ville blive tildelt et vilkårligt nummer til den efterfølgende ansøgningsrækkefølge", fortæller Mads Friis Sørensen i dette debatindlæg.Foto: Emil: Helms/Ritzau Scanpix
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce