Gå til indhold
Annonce

Dette er en klumme. Den udtrykker skribentens holdning.

Dette er en klumme. Den udtrykker skribentens holdning.

Debat

Klumme: De smukke unge mennesker

Det er som om, at vi som samfund stiller helt urimelige krav de smukke unge mennesker. Og det er ikke til gavn for hverken de unge eller samfundet.
Jeg er såmænd ikke misundelig – tværtimod. Jeg er pavestolt over, at vi har så mange unge smukke mennesker, skriver Erik Rasmussen, som snart fylder 90 år. Arkivfoto: Lars Johannessen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce