Gå til indhold
Annonce
Erhverv For abonnenter

Efter 44 år med Toyota: Stor ændring hos autoforhandler i Helsingør

Der er forandringer på vej hos Djarlo Automobiler i Helsingør. Det er slut med Toyota - men virksomheden får til gengæld tre nye bilmærker ind i folden. "Det er altid besværligt at lave om på noget, men man kan også havne et sted, der er bedre," lyder det fra ejer Per Djarlo.
Djarlo Automobiler i Helsingør står over for et skifte efter 44 år med Toyota. Men selv om et kendt samarbejde stopper, får forretningen til gengæld tre andre bilmærker at arbejde med. Foto: Lars Lindevall
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce