Gå til indhold
Annonce
Erhverv For abonnenter

Gæsterne vælter ind på genåbnet spisested: - Mange har savnet restauranten

Det er to måneder siden, at det populære spisested i Helsingør genåbnede med en ny ejer i spidsen. Og den erfarne restauratør, som nu styrer biksen, har fået en regulær drømmestart, fortæller han.
Apple og Ja tilbereder maden med smil og kærlighed til deres hjemlands køkken. Foto: Tine Zedeler
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce