Gå til indhold
Annonce
Erhverv For abonnenter

Omstridt spisested står tomt: - Det bliver ideelt at drive restaurant her

- Når det nye sundhedshus står færdigt om et år, vil det tiltrække flere tusinde ansatte og borgere fra flere dele af regionen til Prøvestenscentret, forudser centrets formand Claus Nissen.
- Jeg er meget optimistisk for fremtiden. Når det nye sundhedshus står færdigt, bliver Prøvestenscentret et endnu mere attraktivt sted at drive forretning eller resaurant, siger vinhandler Claus Nissen, Helsingør. Han er formand for Prøvestenscentret. Foto: Lars Johannessen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce