Gå til indhold
Annonce
Helsingør For abonnenter

Bøder til Shell for beskidt butik: "Vi lægger os fladt ned"

Shell-tankens butik på Kongevejen har fået to store bøder for uhumsk butik.

To gange har Fødevarestyrelsen udstedt bøder på 10.000 kroner for ikke hae have styr på hygiejne og håndtering af mad her i Shell Express-butikken på Kongevejen. (Foto: Lars Johannessen)
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce