Gå til indhold
Annonce
Helsingør

Efter voksende smittetal: Grønt lys til øget smitteopsporing

Styrelsen for Patientsikkerhed har givet Helsingør Kommune grønt lys til at sikre en intensiveret smitteopsporing, som den man har fået i Ishøj og Kolding.
Helsingør Kommune får bedre vilkår i smitteopsporingen. Foto: Morten Stricker
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce