Gå til indhold
Annonce
Helsingør

Ny forpagter kan sætte sit kvæg ind til næste forår

Helsingør Kommune har kontrolleret, at der ikke er flere køer på det fredede område Vestkilen.

Landmand Lars Wichmand har overholdt den sidste frist, han fik af helsingør Kommune til at fjerne sine køer fra vestkilen. Nu er området tomt. Foto: Lars Johannessen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce