Gå til indhold
Annonce
Helsingør

Pendlertalsmand stopper:"Fremover tager jeg bilen"

- Fremtiden bliver rigtig skidt på Kystbanen, siger Michael Randropp, der i mere end 10 år har kæmpet for bedre forhold for pendlerne på Kystbanestrækningen. Nu har han opgivet håbet om, at forholdene bliver bedre.

Pendlertalsand på Kystbanen gennem mere end 10 år, Michael Randropp, har valgt at stoppe. Han genopstiller ikke. Foto: Lars Johannessen Foto: Lars Johan
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce