Gå til indhold
Annonce
Helsingør For abonnenter

Pullert på Stengade går amok og torpederer flere biler: - Jeg tør ikke køre henover igen

Først ramte den en kvindelig bilist, som måtte en tur på hospitalet. Seks dage senere gentog historien sig – denne gang med en lokal butiksejer. Begge ulykker skete ved den samme elektroniske pullert på Stengade. En tredje bilist er også blevet ramt. Kommunen har ikke konstateret tekniske fejl.
Bilen blev løftet fra jorden og smadret, da pullerten ramte. Kvinden i bilen fortæller, at hun stadig har hovedpine og nakkesmerter. Her ses bilen efter hændelsen. Privatfoto.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce