Gå til indhold
Annonce

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Nordsjælland

Debat: Håbløse trafikforhold skal forbedres

"Den løser heller ikke problemet for de mange Gymnasieelever, der kommer med toget. De skal alle krydse Mørdrupvej mellem overskæringen og Gymnasiestien mindst én gang om dagen."Arkivfoto
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce