Gå til indhold
Annonce
Nordsjælland

Lokaltog genoptager drift mandag efter sygemeldinger

Efter kollektive sygemeldinger torsdag måtte togbusser indsættes på Lokaltogs baner. Mandag kører togene igen.
Lokaltog ved Marienlyst. Foto: Lars Johannessen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce