Gå til indhold
Annonce
Øresund For abonnenter

Tager vand ind: Sundbussen Jeppe er sejlet ind i molen

Hver dag sejler sundbussen mellem Helsingør og Helsingborg, men torsdag aften gik det galt, da den skulle lægge til ovre på den svenske side.
Stævnen på sundbussen Jeppe er helt ødelagt efter sammenstødet med kajen. Foto: Anders Malmberg/Helsingborgs Dagblad
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce