Gå til indhold
Annonce
Coronavirus

Corona: Helsingør-tal stagnerer, men er fortsat over bekymringsgrænsen

22 nye smittede inden for den sidste uge i Helsingør betyder, kommunen fortsat er på regeringens bekymringsliste – sammen med alle vores nabokommuner.
Læge ifører sig værnemidler og demonstrerer en podning i det nye podetelt på Rigshospitalet i København, torsdag den 2. april 2020. (Foto: Niels Christian Vilmann/Ritzau Scanpix)
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce