Gå til indhold
Annonce

Dette er en leder. Den er skrevet af et medlem af vores lederpanel og udtrykker Helsingør Dagblads holdning.

Dette er en leder. Den er skrevet af et medlem af vores lederpanel og udtrykker Helsingør Dagblads holdning.

Debat

Dagbladet mener: Derfor sender vi nu anmelderen i supermarkedet

God service koster ikke noget. Heller ikke i supermarkedet, skriver chefredaktør Søren Johannesen. Foto: Lars Johannessen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce