Gå til indhold
Annonce

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Debat

Debat: Besværet værd - betragtningen omkring vaccination

Poul Egede Hansen, Helsingør, har endelig fået sit første vaccinestik og glæder sig til sit andet, selvom det er lidt besværligt.Privatfoto
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce