Gå til indhold
Annonce

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Debat

Debat: Jeg håber, mange vil en grøn omstilling

"Det glæder mig, hvis situationen nu er en anden, så man kan købe sin egen ladestander. Jeg vil dog fortsat pege på, at det er i brugernes interesse, at der efterhånden bliver et udvalg af produkter fra flere end nogle få udbydere" siger Hans-Jørgen Jensen, Snekkersten i dette læserbrev.Foto: Steen Rasmussen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce