Gå til indhold
Annonce

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Debat

Læserbrev: Kulturværftet er Lone Dybkjærs genistreg

Det er Lone Dybkjærs fortjeneste, at Kulturværftet blev, som det blev, skriver Lise Clemmensen. Arkivfoto: Torben Sørensen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce