Gå til indhold
Annonce

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Debat

Læserbrev: Råb dog vagt i gevær!

Thomas Horn og Socialdemokratiet har nogle måneder til at råbe vagt i gevær. Situationerne kræver det, hvis vi skal have et magtskrifte, skriver Erik Rasmussen i dette læserbrev. Foto: Joan Andersen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce