Gå til indhold
Annonce

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Læserbrev

Læserbrev: 'Vi nyder, at der er mere flow med parkering i midtbyen'

Helle fra Helsingør har skrevet et læserbrev om parkeringsforholdene ved Kvickly i Stjernegade. Foto: Lars Johannessen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce