Gå til indhold
Annonce

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Debat

Unge-debat: Køen i Netto kan rende mig

- ”Jeg åbner kasse to”. Straks flygter den bagerste halvdel af køen over til den anden kasse, for deres eget behov er jo vigtigere end kvinden med det skrigende barn i barnevognen, eller den dårligt gående ældre mand der har stået i kø, siden man kom. Køen er dér, ens utålmodighed er allerværst, skriver Kamma Damgaard Christensen i dette indlæg.Foto: Lars Johannessen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce