Gå til indhold
Annonce
Erhverv For abonnenter

Hornbæk blomstrer: - Vi får et fantastisk år

Rekordsommer. Sådan lyder meldingen fra sommerbyen Hornbæks glade butiksdrivende. Men det er ikke kun sommeren og turistsæsonen, der går godt i år.
- Jeg har været her i 33 år, og det går forrygende godt, siger ejeren af Matas i Hornbæk, Niels Sneskjold. Foto Kirsten Moth
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce