Gå til indhold
Annonce
Erhverv

Kagefryd: - Vi blev så skræmte og kede af det

Kagefryds indehaver, Jette Stub, Helsingør, er blevet udsat for hærværk og ubehagelig graffiti på sin café, fordi hun støtter veteranarbejdet.
- Vi var alle meget nervøse lige efter, det var sket, Jeg var for eksempel bange for selv at gå ind og åbne cafeen om morgenen, når jeg var alene, siger Jette Stub, indehaver af Kagefryd i Helsingør. Foto: Lars Johannessen.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce