Gå til indhold
Annonce
Erhverv For abonnenter

Sælger spisested efter svære år: - Jeg er selvfølgelig ked af det

Efter flere år med røde tal i regnskabet har restaurant-ejer nu valgt at sælge spisestedet. Fra 1. januar overtager nye ejere stedet, fortæller han – en beslutning, der gør ham trist, men som han ser som nødvendig.
Najim Mohammadinzhad har i flere år stået bag Maki Sushi ved Humlebæk Center - og et par mislykkede forsøg i Helsingør - men efter endnu et år med underskud har han taget en beslutning om at give forretningen videre. Foto: Kirsten Moth/Google
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce