Gå til indhold
Annonce
Helsingør For abonnenter

Bagom Bolden: At tabe på FC Helsingørsk

FC Helsingør satte for første gang i sæsonen point til mod Superliga-nedrykkerne fra Esbjerg. Vestjyderne fik sejren foræret på mærkværdig vis, og det gør arbejdet med at rejse sig nemmere. Så store fejl bliver med overvejende sandsynlighed ikke gentaget onsdag mod HB Køge.
Selv for Esbjergs fans var det hjerteskærende at se Brandon Onkony forlade banen med et rødt kort i fredags. Foto: Claus Birch
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce