Gå til indhold
Annonce
Helsingør For abonnenter

Beboerformand: "Nogle trænger til krisehjælp, andre har vænnet sig til tanken"

Nøjsomheds beboerformand Hasse Oschlak mener, at det fortsat er tvivlsomt, om boligområdet kan undgå at komme på den hårde ghetto-liste, fordi beboere kan anke opsigelser.

Beboerformand i Nøjsomhed Hasse Oschlak tvivler på, om Nøjsomhed kan komme af med ghetto-stemplet i 2020. Foto: Lars Johannessen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce