Gå til indhold
Annonce
Helsingør For abonnenter

Bekymring hos kyst-erhvervsfiskerne i Øresund

Fiskeriets forvaltning i Østersøen og dermed Øresund skal kulegraves i en ny arbejdsgruppe, der er nedsat med fiskerierhvervets organsationer og fiskeriministeriet.

- Udspillet til torskekvoter næste år vil, som det ser ud lige nu, få store konsekvenser for kystfiskerne, siger Søren Jacobsen, formand for Foreningen for Skånsomt Kystfiskeri og selv erhvervsfisker i Helsingør. Foto: Lars Johannessen Foto: Lars Johannessen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce