Gå til indhold
Annonce
Helsingør

Borgmesters indtrængende opfordring: - I skal tage den test

Pop up testcenter skal bremse lokal smittestigning i Helsingør. Borgmester opfordrer indtrængende beboere på Vapangpård og Nøjsomhed til at benytte sig af muligheden.
Torsdag og søndag  etableres der pop up centre i Kulturhus Syd og i Fælleshuset på KIngosvej. Foto: Torben Sørensen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce