Gå til indhold
Annonce
Helsingør

Brandfolk banker på: Er alarmen røget?

Snart banker brandfolk fra Helsingør Kommunes Beredskab på dørene i Vapnagård for at kontrollere, om beboerne nu også har røgalarmer, og om de virker. Hvis ikke, sætter de nye op.

Lørdag den 16. november får beboere på Vapnagård besøg af Røgalarmpatruljen, der vil undersøge, om røgalarmerne i de små hjem nu også virker og om der overhovedet er nogen. Foto: Torben Sørensen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce