Gå til indhold
Annonce
Helsingør

Buschauffør er frikendt for "dødskørsel"

"Det er løgn!" udbrød passageren, da hun hørte om busselskabets afgørelse i hendes klage over dødskørsel på buslinje 390R i maj.

(Foto: Lars Johannessen)
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce