Gå til indhold
Annonce
Helsingør For abonnenter

Den spanske syge satte sit mærke på Højbakke

Børge Weis voksede op i huset, hvor han onsdag fejrede sin 75 års dag - ude i haven.

Børge Weis har aldrig boet andre steder end i huset Højbakke, hvor hans mor blev husbestyrerinde efter Den spanske Syge. Foto: Lars Johannessen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce