Gå til indhold
Annonce
Helsingør

Elev: Jeg har overhovedet ikke set mine klassekammerater

Det er underligt ikke at se sine kammerater i skolen, mener elevrådsformand Benjamin Lebeck, som går i 9.b på Tibberupskolen i Espergærde.

Det er mega underligt ikke at se andre mennesker, siger Benjamin Lebeck, som går i 9. klasse på Tibberupskolen.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce