Gå til indhold
Annonce
Helsingør

En af kommunens vigtigste opgaver til debat

Centerchef Margrethe Kusk pedersen giver et oplæg til debat om Helsingør Kommunes hjemmepleje. Bagefter skulle de mange deltagere i grupper udvikle idéer til, hvordan hjemmeplejen bedst muligt håndterer de udfordringer, der er - nu og i fremtiden. (Foto: Torben Sørensen)
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce