Gå til indhold
Annonce
Helsingør

Endelig: Nu er der ingen smittede med corona på Helsingørs plejehjem

De ældre på kommunens plejehjem og deres pårørende har i flere måneder været underlagt besøgsrestriktioner for at forebygge smitte med corona. Men nu er plejehjemmene fri for smitte - og derfor bliver reglerne for besøg lempet.
- Vi er nu glædeligvis fri for smitte på plejehjem og midlertidige pladser, skriver Helsingør Kommunes direktør, Stella Hansen, i en ny orientering til byrådet. Foto: Katrine Becher Damkjær
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce