Gå til indhold
Annonce
Helsingør For abonnenter

Energinet efter olieudslip: "Vi er ikke stolte af det her"

Et olieudslip i Øresund blev først opdaget, da Helsingør Dagblad skrev om det. Fejlen har ført til selvransagelse i det statslige energiforsyningsselskab Energinet.

Oliefilmen på vandet ud for Hornbæk Plantage kunne ses af mange. Ifølge Energinet sivede der dog kun omkring 50 liter ud. Foto: Torben Sørensen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce