Gå til indhold
Annonce
Helsingør

Fra på mandag er der kun én patruljevogn tilbage i Helsingør

Efter reorganiseringen af Nordsjællands Politi vil politigården i Helsingør stadig være udrykningsstation. "Borgmesterpolitiet" har politifolkene døbt det minmale patruljeberedskab.

Borgmester Kiær så helst, at alt blev ved det gamle, men er tilfreds med, at politigården i Helsingør bevarer sin status som udrykningsstation. (Foto: Lars Johannessen)
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce