Gå til indhold
Annonce
Helsingør For abonnenter

Handelsformand: Bare gassen ikke går af ballonen

Piet Petersen, der er formand for Helsingør Handel glæder sig over mandagens åbning af Helsingør Bycenter og andre tiltog, men han frygter, at det ikke er nok til fange den handelslyst befolkningen har lige nu.

Som formand for Helsingør Handel ser Piet Petersen mange gode aspekter i fase to genåbningen, men han er bange for at det ikke er helt nok til at opfange den handelslyst folk har sparet op. Foto: Lars Johannessen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce