Gå til indhold
Annonce
Helsingør

Har ventet på fjernvarme i seks år

Lars Biel sagde i 2012 ja tak til at skifte til fjernvarme. Siden har han ventet og ventet, mens han har holdt liv i sit gamle naturgasfyr. I denne uge kom det frem, at fjernvarmen måske slet ikke kommer til Lars Biels kvarter.

Lars Biel er utilfreds med, at Forsyning Helsingør ikke tidligere indså, at deres beregninger var forkerte, og i stedet kæmpede en lang og dyr retssag, som Biel måtte afvente.(Foto: Lars Johannessen)
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce