Gå til indhold
Annonce
Helsingør

Institutioner er blevet bedre til at indberette magtanvendelse

Margarethagården i Hornbæk er gået fra nul året før til 12 indberetninger i løbet af 2017 om magtanvendelser. Her er der dog særlige forhold der gør sig gældende ifølge dagsordenen til børne- og uddannelsesudvalget. (Foto: Lars Johannessen).
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce