Gå til indhold
Annonce
Helsingør

Knejpefestival havde vind i sejlene

Der var liv og glade dag i Helsingør, da knejpefestivalen spillede for fulde huse.

Tina Jørgensen, som driver Borgerkroen, fortæller, at der var endnu flere gæster end sidste år. (Foto: Tine Zedeler).
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce