Gå til indhold
Annonce
Helsingør For abonnenter

Lejer i klemme efter brand: "Min hverdag er ødelagt"

Henriette Berthing, lejer i den ejendom i Brostræde, der blev ramt af en brand den 20. maj, er blevet kastebold mellem forsikringsselskaber, mens ingen kan oplyse, hvornår ejendommen bliver sat i stand efter branden.

Branden den 20. maj vendte op og ned på Henriette Berthings liv som lejer i Brostræde. (Foto: Torben Sørensen) Foto: Torben Sørensen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce