Gå til indhold
Annonce
Helsingør

Med de neon-grønne fans på landevejen

Gyserkampen Nordsjælland Håndbold og Bjerringbro-Silkeborg endte som ren gyser med uafgjort 25-25.

Det lykkedes til sidst. Fanzonen gjorde deres for at opildne spillerne på banen. foto: Dorthe Carlsen d.carlsen@hdnet.dk
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce