Gå til indhold
Annonce
Helsingør For abonnenter

Naboer er dybt frustrerede over industrislum på Rønnebær Allé

Naboer til det tidligere bowlingcenter på Rønnebær Allé undrer sig over, at der ikke bliver gjort noget for at komme slummen til livs. Det er utroligt, at det er tilladt, mener 3F's lokale formand Hans Nissen, som holder til i nabobebyggelsen.

Et kig ind til bagsiden af bygningen, hvor alt tilbageværende inventar og samtlige vinduer er smadret. Det flyder med glasskår på pladsen. Foto: Torben Sørensen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce