Gå til indhold
Annonce
Helsingør

Neo Noir smider snart indpakningen væk

Senest til påske kan man igen se facaden på Neo Noi i Hornbæk, der snart også har forretning i Bjergegegade i Helsingør.

Neo Noir har været pakket ind siden september, men smider senest til påske "overfrakken". (Foto: Lars Johannessen)
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce